רמי לוי ממשיך לייבא בימים אלו עגבניות מטורקיה, זאת חרף ההבטחה שיסייע גם לחקלאים בדרום

רמי לוי מתפוצץ בשידור חי: "אתה שקרן, אדם לא ישר"

לאחר שחקלאי טען נגדו בחדשות 12 כי הוא לא קונה תוצרת מקומית, איש העסקים התנפל: "אתה אומר דברים לא אמיתיים, אתה אדם לא ישר שמכפיש את השם שלי, אני דואג לאזרחי ישראל, לא צריך לעשות שימוש ציני על הגב של אזרחי ישראל ולמכור עגבניה ב-25 שקל לקילו, נדאג לביטחון תזונתי ולמחירים הכי זולים"

רמי לוי ממשיך לייבא בימים אלו עגבניות מטורקיה, זאת חרף ההבטחה שיסייע גם לחקלאים בדרום וההתחייבות שלו לעידוד תוצרת ישראלית וגם בצל החרם המחודש שטורקיה מעוניינת להשית על ישראל. בעלי משקים טענו כי הם קוטפים את התוצרת, אבל נאלצים לזרוק לפח כשלכאורה אף רשת לא מוכנה לקנות מהם. היום (חמישי) הוא רתח מזעם על חקלאי שטען נגדו באולפן כי הוא לא קונה כלל תוצרת מקומית

החקלאי אמר: "אני מוריד את הכובע בפני יוחננוף, לא בגלל שהוא נמצא, הם עדיין קונים מהחקלאים, על אף שהם נותנים 40 אג' פחות, אבל זה המחיר. החוכמה ברגע הזה היא להפגין סולידריות ולא למכור על המדף, שממשלה תשלם. יש מספיק לכל מדינת ישראל. כל המושבים בארץ, אנחנו בחזית. מי לא בסדר? אני יכול להגיד שרמי לוי לא קונה תוצרת, יש לו חברת תעופה והוא מפנה שם ספסלים בשביל להביא תוצרת, הוא לא יגיע לאולפן".