קק"ל ומכון שמיר קיימו מפגש מיוחד למען החקלאות בגולן

דינה גלעד, מנכ״לית מכון שמיר למחקר: ״הקשר בין קק"ל לגולן הינו ארוך שנים ופורה. כעת הוא עולה מדרגה, לא רק תמיכות בהכשרות קרקע, בניית מאגרי מים, הרחבות יישובים, פינוי מוקשים וכו', אלא גם תמיכה בפרויקטים חדשניים מחוללי שינוי בתחומי האגריטק והמזון"

אתמול (שני) נערכה פגישה של בכירי קק"ל ובכירי מכון שמיר למחקר. הפגישה נועדה לדון בתוכנית מחוללת מפנה של הגולן: חקלאות רמת הגולן ניצבת בימים אלו בצומת דרכים מהחשובות והרגישות ביותר שידעה מראשית דרכה. לצד שורה ארוכה של אתגרים וחסמים, צמחה בגולן הנהגה חקלאית צעירה, מקצועית ונחושה הרואה באתגרים הזדמנויות צמיחה, דוגלת בשיתופי פעולה, נכונה לממש את היתרונות היחסיים המובהקים המאפיינים את שטחי הרמה ומעל הכל לוקחת אחריות על עתידה ומנהיגה חבל ארץ מיוחד המושתת על חקלאות וערכיה. בחודש הבא, ייערך טקס הנחת אבן פינה, עבור בניין מעבדות חדש בתמיכתם הנדיבה של קק״ל.

נכחו באירוע: יפעת עובדיה-לוסקי, יו״ר קק״ל, יצחק וקנין – יו"ר עמית, גדי מאירי - יו״ר ועדת הכספים קק״ל ויובל ייני, מנכ"ל וסמנכ״ל הכספים של קק"ל לצד מנהלי מכון שמיר, היחידה לחקלאות וחדשנות גולן, סגן ראש מועצה אזורית גולן, חכ"ל גולן ומי גולן.