מתותים ועד פטל: כל היתרונות הבריאותיים בפירות היער

פטל יעזור לכם במקרה שאתם סובלים מאפטות בפה, אוכמניות ישפרו את הזיכרון שלכם - ואם אתם סובלים מדלקות בדרכי השתן, כדאי שתתחילו להתיידד עם אוכמניות: המדריך השלם לפירות יער  

פירות היער המרעננים מציעים לצורכיהם שפע של יתרונות תזונתיים התורמים לבריאות. פטל, אוכמניות, חמוציות, דובדבנים ותותים הם לא רק תוספת נהדרת לשיבולת שועל, לשייק או ליוגורט. כל אלה תורמים לגוף כמות נאה של ויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון.

אגב, וודאי תתפלאו לשמוע שחרף טעמם המתוק, פירות היער הם דלי קלוריות, מה שהופך אותם לאופציה אידיאלית עבור אוהבי המתוק שמעוניינים לאכול בריא ומאוזן.

פטל: מעולה לסובלים מאפטות

הפטל מכיל תכולת סיבים גבוהה במיוחד, עובדה התורמת לפעילות עיכול סדירה ולהענקת תחושת שובע מתמשכת. סובלים מטחורים או מאפטות בפה? תאכלו פטל שחור. הפטל עשיר בטאנינים, נוגדי דלקת המכווצים את כלי הדם ועוצרים דימומים.

אוכמניות: משפרות את הזיכרון

סובלים מבעיות זיכרון? תאכלו אוכמניות. צריכה קבועה שלהן קשורה לזיכרון טוב יותר ולירידה איטית בתפקוד הקוגניטיבי, בזכות רמות גבוהות של רכיב בשם אנתוציאנינים שהן מכילות. בנוסף, האוכמניות מכילות חומצה כלורוגנית שמאיצה חילוף חומרים ובדרך זו תורמת לירידה במשקל.