מערכת ניהול והערכת יבול מוקדמת בפירות

סמארט אגרו מודיעה היום על השקעה בחברת פרוטספק

פרוטספק מפתחת מערכת ניהול והערכת יבול מוקדמת בפירות, סבב הגיוס עומד על 5 מיליון דולר, זוהי השקעה רביעית של חברת סמארט אגרו, המניה עולה 1%

שותפות המו"פ סמארט אגרו מודיעה היום על השקעה רביעית במספר מאז הנפקתה בבורסת ת"א. השותפות תשתתף בסבב גיוס בחברת פרוטספק – FruitSpec - בהיקף של 5 מיליון דולר.

במסגרת הסכם ההשקעה, תשקיע סמארט אגרו סך של 1 מיליון דולר, ובתמורה פרוטספק תקצה לשותפות מניות בכורה א’-2, אשר תקננה לשותפות אחזקה של כ-5.8% מהון המניות המוקצה של החברה.

פרוטספק הינה סטארט-אפ ישראלי שהוקם בשנת 2016 ע"י רביב קולא, ניר מרגלית ושחר ניצן. החברה מפתחת מערכת ניהול והערכת יבול מוקדמת בפירות, המאפשרת לחזות בשלב מוקדם יחסית בהליך הגידול ובאופן מדויק מאד את תפוקת הגידול של פירות מסוימים במטע, וזאת, במטרה ליעל את שרשרת האספקה של פירות ולהביא לקמעונאי פירות טריים באופן היעיל ביותר.

המערכת מבוססת על טכנולוגיית hyper-spectral, המאפשרת לראות ולספור את הפירות בראשית עונת הגידול, כשהם עדיין קטנים יחסית. בעזרת בינה מלאכותית, המערכת יודעת לשלב את המידע המגיע מצילומים מבוססי hyper-spectral עם מידע רלוונטי נוסף ולחזות בצורה בעלת אחוזי דיוק מאד גבוהים את תפוקת הקטיף במטע בשלב מוקדם יחסית של הגידול.

חקלאות וטכנונוגיה

חקלאות וטכנונוגיה