יאיר גולן מעריך: האם הממשלה תיפול בעקבות הרפורמה בחקלאות?

חבר הכנסת ממרצ יאיר גולן שוחח עם ניסים משעל, גיא פלג וג'ודי שלום ניר מוזס ב-103FM על הרפורמה בחקלאות שהעביר שר האוצר אביגדור ליברמן, והסביר מדוע הוא ומפלגתו מתנגדים למהלך

חבר הכנסת ממרצ יאיר גולן שוחח הבוקר (חמישי) עם ניסים משעל, גיא פלג וג'ודי שלום ניר מוזס ב-103FM על הרפורמה בחקלאות שהעביר שר האוצר אביגדור ליברמן, והסביר מדוע הוא ומפלגתו מתנגדים למהלך: "זה פופוליזם זול. הם לא עשו שום מו"מ עם החקלאים, הישיבות הן למראית עין". 

לדבריו של גולן, "זה לא יותר מפופוליזם זול. אני אסביר, נצא מהעניין הפופוליסטי ונלך לעניין הענייני. אנחנו בעד רפורמה בחקלאות, בעד להוריד את המחירים לצרכן לשפר את התחרותיות ולייעל את כל המערכת החקלאית אבל צריך לעשות את זה כתהליך שבסופו תהיה חקלאות חזקה יותר ומשק ישראלי חזק יותר".

הוא הוסיף: "הפופוליזם זה להגיד עושים את זה בזבנג וגמרנו, אי אפשר כי נחסל את החקלאות הישראלית. היו ניסיונות, פתחו את משק הדגים לייבוא חופשי ומה קרה? היצרנים בארץ קרסו בערך בשליש, המחיר לצרכן לא ירד כי מה קרה? המחיר יורד לפרק זמן קצר, היצרן הישראלי למעשה עף מהמשק, קורס, והמחיר עולה חזרה כי נשאר יבואן אחד שהוא מונופוליסט. אם רוצים להעשיר את רמי לוי ושופרסל אז יאללה קדימה".

פירות