טכנולוגיה במדבר: קק"ל והמשרד להגנת הסביבה משתתפים באקספו בדובאי

פירות הסכמי אברהם: הביתן הישראלי באקספו באמירות מציג את יוזמות ישראל לפתרונות טכנולוגיים לאתגרים הסביבתיים האזוריים • השרה זנדברג: "מזמינים את האזור כולו לשתף עימנו פעולה"

המשרד להגנת הסביבה וקרן קיימת לישראל אירחו ביום שלישי את האירוע הראשון בביתן הישראלי באקספו במהלך שבוע האקלים והמגוון הביולוגי. המשרד להגנת הסביבה הציג בנוסף את יוזמת DeserTech - מרכז חדשנות בין-לאומי המקדם פתרונות לאתגרים של שינויי אקלים וחיים בת קיימה באזורי מדבר. בנוסף קק״ל הודיעו על כך שהם בתחילת תהליך הקמת מרכז אקלים בינלאומי שיעסוק במאבק במשבר האקלים.

באירוע אמרה תמר זנדברג, השרה להגנת הסביבה: "באקספו דובאי, בנוסף להצגת היכולות של ישראל, אנו בוחנים הזדמנויות לשיתוף פעולה ושותפויות עם מדינות אחרות המתמודדות עם אתגרים דומים, הן באזורנו והן מחוצה לו. כיום אנו שמים דגש על פתרונות מבוססי טבע כחלק מהיערכות לשינויי אקלים, חיזוק ושימור המגוון הביולוגי ורתימת החדשנות הטכנולוגית הישראלית. המדבר מציב אתגרים רבים בפני האנושות והמפתח להתמודדות איתם כולל; טכנולוגיה, חדשנות ושיתוף פעולה. מרכז החדשנות הבין-לאומי של DeserTech, יאפשר לרתום את הניסיון והחדשנות הישראלית לטובת כל מדינות העולם, במאבקנו נגד משבר האקלים והשלכותיו. אנו מזמינים גופים מהאזור כולו לשתף פעולה איתנו לחלוק תובנות ורעיונות, ולפתח פתרונות מתוך השקפה כוללת של שיפור הסביבה שבה כולנו חיים. ”

דובאי

דובאי