העגבנייה הטעימה בישראל ל- 2021: 'עגבניית טעם שחורה'

עגבנית הטעם השחורה החדשה של חברת 'זרעים גדרה' נבחרה לעגבניה הטעימה והאיכותית בישראל במסגרת תערוכת אגרומשוב 2021. חלק עיקרי מתוצרת הירקות בישראל מגדלים בעוטף עזה שתושביו סובלים כבר עשרים שנה מקסאמים, צבע אדום (לא של העגבניה) ובלוני תבערה לאורך הגבולות. מספר לא מבוטל של משפחות מתפרנסות מענף הירקות ובעיקר מגידול עגבניות, בשנים האחרונות יבוא העגבניות גדל, תוך שבירת מטה לחמם של החקלאים בעוטף עזה.

כאות סולידריות עם החקלאים בישראל ולהעלאת המודעות לאיכות הגבוהה של העגבנייה הישראלית החליטה הנהלת 'אגרומשוב'- התערוכה החקלאית המובילה בישראל לאחר כעשור להחזיר את תחרות העגבניה הטעימה והאיכותית בישראל תבחר על פי שורה של פרמטרים על ידי צוות שיפוט מקצועי.

חברת זרעים גדרה סינג'נטה, הציגה במסגרת תערוכת אגרומשוב בבנייני האומה בירושלים, בפעם הראשונה בתערוכה רשמית בארץ עגבניית טעם שחורה מרשימה וייחודית. העגבניה, מזן YOOM בעלת צבע ייחודי ויוצא דופן, וכן ניחוח חדש חמוץ-מתוק ומאוזן בצורה מושלמת, הודות לטעם אוממי אקזוטי ותחושת טריות המגיעה הישר מהשדה. הגודל, המרקם, הפריכות והעסיסיות הופכים את YOOM לחוויית גורמה שמעוררת עניין רב בקרב שפים מובילים בארץ ובעולם. העגבניה עשירה מאוד באנתוציאנינים, בויטמינים ובמינרלים לעומת עגבניות רגילות ולכן היא מגבירה את החיוניות ומתאימה לאורח חיים בריא.

עגבניה שחורה

עגבניה שחורה