בריא ומשתלם: האתרים המומלצים ביותר להזמנת פירות וירקות

ממשבר הקורונה שהכה בעולם הקולינריה יצאו גם דברים טובים, בראשם ההיכרות המחודשת שלנו עם החקלאים והמשקים המגדלים פירות וירקות • ערכנו עבורכם רשימה עם כל האתרים המומלצים להזמנת סל ירקות במשלוח, לכם נותר רק לבחור

המלחמה שפרצה לפני כעשרה ימים העכירה את אחת התקופות הכיפיות ביותר בשנה, התפר שבין הקיץ לאביב, וזה מבאס, אך בואו ננסה למצוא בזה גם את הדברים הטובים. אנחנו תקועים בבית רוב היום, מצב שכבר די התרגלנו אליו בשנה וחצי האחרונות בגלל הקורונה. אז בהתאם, כי כמה אפשר לראות חדשות, שדרגנו את יכולות האפייה והבישול שלנו, והעסקים הקולינריים שדרגו את הדרכים שבאמצעותן המוצרים שלהם מגיעים אלינו, דבר חשוב לא פחות.

אחד התחומים שבהם השדרוג נעשה בהצלחה רבה במיוחד, בין אם מחוסר ברירה ובין אם מתוך כוונה שכזו, הוא עולם משלוחי הפירות והירקות. הרי אין מחזה יפה יותר בעולם מלפתוח ארגז גדול ומלא בשלל ירקות ופירות צבעוניים. המחירים, אגב, יקרים יותר מהמחיר הממוצע ברשתות השיווק, אך נזכיר כי לרוב מדובר בסחורת "בוטיק", משמע איכותית יותר.

בין אפיית חלה לעוגיות אמסטרדם מושחתות, ננצל את התקופה הנוכחית שבה מזג האוויר מייצר לנו את הסחורה היפה והטעימה ביותר, ונכיר לכם את האתרים המומלצים ביותר להזמנת פירות וירקות ברשת. אם אתם מחובבי הז'אנר, סביר להניח שתכירו את מרבית השמות המופיעים בכתבה, אז הוספנו אליה גם שמות של כמה משקים קטנים ומומלצים.