ח"כ שפע חושף: האם הרפורמה בחקלאות מסכנת את הקואליציה?

יו"ר סיעת העבודה בכנסת הסביר בשיחה עם ענת דוידוב מדוע מפלגתו מתנגדת לרפורמה בענף החקלאות שיזם שר האוצר. על המשך שיתוף הפעולה בקואליציה אמר: "אשמח שכל סיעות הבית יתעקשו על האלמנטים של המרחב הכפרי"

חבר הכנסת ויו"ר סיעת העבודה רם שפע, התראיין הערב (רביעי) לענת דוידוב, בתוכנית "איפה הכסף?" ברדיו 103FM, והסביר מדוע הוא מתנגד לרפורמה שמקדם משרד האוצר בענף החקלאות. "אנחנו רוצים לדאוג למרחב הכפרי ולאותם חקלאים וחקלאיות ששומרים לנו על הגבולות ועושים את בפטריוטיות הכי גדולה שיש לנו", אמר שפע.

בפתח דבריו הסביר חבר הכנסת: "אנחנו רוצים לדאוג למרחב הכפרי ולאותם חקלאים וחקלאיות ששומרים לנו על הגבולות ועושים את הפטריוטיות הכי גדולה שיש לנו. אנחנו מוכנים תמיד לשבת ולדבר, אנחנו חלק מהקואליציה, ולמצוא פתרונות איך לשפר ואיך לחדש". עוד אמר שפע: "בסופו של דבר גם החקלאים עלולים להיפגע וגם הצרכן בסוף לא יקנה את הפירות והירקות". 

כשנשאל על מה הוא וחברי סיעתו יהיו מוכנים להתפשר, השיב ח"כ שפע כי הם רוצים שהאוצר ייכנס לתהליך שיוביל לסיכום עם נציגי המרחב הכפרי: "יש הרבה מאוד פרטים כמו כמה תמיכה ישירה יקבל כל חקלאי לפי מה שהוא מגדל ויש אלמנטים של השלביות של הרפורמה", הסביר והוסיף: "יש הקשרים דרמטיים שקשורים למחיר המים. אחת ההסכמות הכי משמעותיות שהיו בממשלה זה להוריד את מחיר המים ובינתיים אנחנו עוד לא רואים את זה קורה". 

קואליציה

קואליציה