אגרו-וולטאי 2035: האם החקלאים יהפכו ליצרני החשמל של ישראל?
בשנים האחרונות הפך המושג "אגרו-וולטאי" מאופציה ניסיונית לנושא מרכזי במדיניות האנרגיה של ישראל.
כעת, עם פרסום התוכנית האסטרטגית הלאומית לאנרגיות מתחדשות לשנת 2035, ברור כי המדינה רואה בשטחים החקלאיים את אחד ממנועי הצמיחה המרכזיים של משק החשמל העתידי. לפי התוכנית, כ-5 ג'יגה-ואט מתוך תוספת האנרגיה המתחדשת המתוכננת צפויים להגיע ממערכות אגרו-וולטאיות – נתון הממקם את החקלאות בלב מהפכת האנרגיה הישראלית.
מהו בכלל אגרו-וולטאי?








